2007. február 1., csütörtök

Tegnap este néztem a csodálatos miniszterelnökünket az atv-n, meg utána a Hirtv-re is átkapcsoltam. Hát, én komolyan majd eldobtam az agyam. A srácok odaát azon folytatták a diskurzust, hogy milyen ortt-s ügy lehetne a melnök riportsorozatából. Igen, ez jelenleg valóban kurva fontos. Én nem vagyok oda egyik politikai oldalért se, de azért ha már a miniszterelnök mond vmit, hogy ezt csinálják, meg ezt akarják csinálni, akkor esetleg erről kellene értelmes vitát kezdeni, nem huszadrangú hülyeségekről. Mert most az ország szekeréről van szó. Ha most a jobboldalon homokba dugják a fejüket, mert "hazudtak", és most milyen csúnya bácsik vannak hatalmon, azzal erkölcsileg igazolhatják magukat később is, de ezzel ki is zárják a lehetőségét, hogy bármibe is beleszólhassanak, ha meg se próbálják. Ez ugyanúgy szánalmas, mint baloldal.

Írom én ezt külföldön dolgozó magyarként, hogy nem is vagyok otthon. De most komolyan felhúztam magam, mert már unom, amit a Fidesz hantázik hónapok óta, de nem csinál semmit, nem rak le értelmes(ebb) alternatív javaslatokat a kormánnyal szemben, csak kamuzik, mint a kormány.

Hülye magyar előbb tapossa ki a másik magyar belét is, csak ne legyen jobb a másiknak. Meg is érdemli ez az ország, ami most van.

Nincsenek megjegyzések: