2007. február 4., vasárnap

Én nem szoktam álmodni, vagy ha álmodok is, akkor hülyeségeket, de az imént tök furcsa álmom volt, még talán valami jelentése is volt. Nem hiszek különösebben az álmok jelentésében, de ez érdekes volt. Repülőgéppel utaztam valahova két másik ismerősömmel, akik közül az egyik nem tudom ki volt. A másik egy volt ex-barátnőm, Zsuzsa volt. Átvettem a repülőjegyemet a reptéren, és kaptam még vissza (?) egy köteg pénzt is vele együtt. Aztán mikor találkoztunk Zsuzsával a reptéren, akkora csak a kisujjunkat összekulcsolva mentünk tovább. Én elől, ő követett. Felszállt a gép, egyedül ültem valahol az utasok között. Még csak Budapest felett tartottunk, mikor a pilóta bemondta, átvált kézi vezérlésről robotpilótára, mert probléma van a műholdakkal. Aztán a stewardess kiosztott bár megrendelt italt és egy banánt egy nőnek. :) Ekkor történt vmi baj, a következő pillanatban a gép egy 10 emeletes panelnak volt ütközve, de úgy, hogy csak az egyik szárny fúródott bele, a másik szárny a szemközti épületen feküdt. Pontosan olyan helyzet volt, hogy ha elkezdesz hirtelen mozdulatokat, akkor biztosan esel a mélybe. Úgyhogy voltak, akik pánikoltak, de egyébként nem mozgott senki. Én lehunytam a szemem, hogy felkészüljek a zuhanásra, a halálra. De mikor kinyitottam a szemem, hirtelen lent találtam magam a földön, és láttam a gépet messzebbről. Próbáltam visszamenni (visszateleportálni?) magam, de nem tudtam senkit se kihozni a gépről. Csak én mentem oda-vissza. És itt felébredtem...

Nincsenek megjegyzések: