2012. december 1., szombat

Darázsfészek készült...

...ma este. Ez volt az alaprecept:

http://www.nosalty.hu/recept/darazsfeszek-2

Ami más volt: a szárított élesztő helyett 2.5 deka nyers élesztőt használtam, 2 tojássárgája helyett beleraktam a két egész tojást, nem használtam citromhéjat és vaníliarudat a töltelékbe, valamint normál dió helyett brazil diót használtam. A sütőformát belülről bár kikentem vajjal, de aztán liszttel és cukorral szórtam meg. A sütésnél nekem 200 fokon nagyon gyorsan (1-2 perc alatt) megkapta a tetejét, lehetetlen lett volna ilyen hőfokon 20 percig sütni. A végén 30 percet sült 175 fokon, és remek lett: a tészta is megsült, de nem volt száraz, kicsit lucskos maradt a töltelék miatt. Emiatt a tejes locsolás is a sütőbe tevés előtt történt meg: tejjel meg legyintettem kicsit tojáskenő ecsettel aztán vaníliáscukrot szórtam rá.



1 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez am a " nyálmozgató" kaja!!Ügyi vagy! anya