2009. augusztus 25., kedd

A kert rendezése

Igazából a lakás már eléggé el volt hanyagolva, mikor ideköltöztünk, mert hosszú volt az előző lakók válása, a pasi meg már nem volt itt, és emiatt nem voltak karbantartva a dolgok vagy egy évig, úgy ránézésre.

A hétvégén már tettem lépéseket a külső terep rendezésére, lenyírtam a füvet az egész kertben a közös fűnyíróval, vettünk egy alacsony 90 centis drótkerítést, hogy elkerítsünk egy jókora darabot, hogy az Ajna ne tudjon kikerülni a kertből, mert a sövény se tökéletes, meg a ház oldalában fel lehet menni előre. Szóval, az Ajnát mindig figyelni kell, hogy ne vándoroljon el. Még lefestettem a teraszok elválasztó kerítését színtelen faolajjal a szomszéd sugallatára, de ez nem volt jó ötlet, mert a miénk teljesen ki van fakulva, úgyhogy szín kellett.

Tegnap hazafelé jövet betértem egy áruházba, és vettem kerítésoszlopokat meg színes faolajat a a kerítéshez és a padlóhoz is. A csajok lefestették a kerítést, én meg egész este a padlót, pedig próbáltam gyorsan csinálni. Felnyaltam 3 lityó festéket, és elfogyott, nem volt elég! Ma még mennem kell venni még egy litert meg még karókat. A kerítés felállítása még el sem kezdődött...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Most ezt a bejegyzést panasznak kell venni, vagy azért jólesett ezafajta munka??

Kriszti

kecsap írta...

Ja, nem panaszkodasrol akart szolni a bejegyzes igazabol. Elvezem az ilyenfajta haz koruli munkat, de azert nem is akarom allandoan ezt csinalni.

Inkabb csak azt fejeztem ki, hogy azert van munka vele, mert elegge elhanyagoltak az amolyan dolgokat, amiket csak egyszer kell az evben megcsinalni, aztan szepen nez ki. Penzben nem kell ra tul sokat kolteni, csak sok apro dologrol van szo.

Persze, azert egy-ket dolgot lehetne felujitani: furcsiszobaban wc csesze csere+also wc padlo csere, meg a padloszigeteles megcsinalasa. Egyebkent penge a lakas. :)