2009. szeptember 13., vasárnap

Megtanultam úszni

Ma voltam uszodában a két középső lánnyal a családból, és megtanultam úszni. :) De tényleg! 28 évesen már ideje volt.

Nem szerettem korábban uszodába járni, mivel alig tudtam egy darabon mellúszni, elfáradtak a kezeim-lábaim. Pedig igazából a technikával volt a baj. A mai napon 10 perces szenvedés után, ráéreztem a lényegre, és ezt kiélvezve le is úsztam jópárszor az uszodát (kb. 60 méteres) csak oda, a nap fénypontjaként pedig egyszer oda-vissza.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratula. Te hogy-hogy nem tanultál meg eddig? A végére már ráéreztél? Fogsz menni máskor is?

Kriszti

kecsap írta...

Nemtom, nem nagyon jártam uszodába, mivel nem tudtam. :D Ergo, már jópár éve voltam utoljára. Igazából az elején éreztem rá 10 perc után, aztán már ment szépen. Összesen két és fél órát voltunk ott.

Persze, máskor is el fogunk menni. Jó volt, hogy eléggé kevesen voltak. Ha máskor is ilyen kevesen lesznek, akkor még gyűjtőjegyet is fogok venni.

Névtelen írta...

Az úszás nagyon klassza dolog. Én mostanában vizitornára járok hetente egyszer. Egy órahosszáig mozgunk a vízben, olyan erobikos, ugrálós. Élvezem, mert szinte észre sem veszem, hogy folyamatosan mozgok. Egyáltalán nem megeröltető.
Úgyhogy támogatom a bérletvásárlásod.
Egyébként messze van tőletek?

Kriszti

kecsap írta...

Nem, közel van, kocsival 2-3 perc, bicajjal mondjuk 10. Most a hétvégén biztosan nem fogunk menni, mivel a kocsi még szervízben van. Csináltak rajta vezérműszíj cserét, mert már idős volt, meg talán tömítést, mert picit szivárgott az olaj vhol, aztán rögtön 80 ropi lett a számla. Mondjuk mindegy, csak rendbe legyen. :)