2009. augusztus 18., kedd

2. kör

Ma volt reggel 7:45-kor _telefonos_ kihallgatás a rendőrség részéről. Negyed óra alatt végeztünk, elmondtam megint mindent újra, hogy ez aztán nem az én hibám volt. Jelen esetben úgy néz ki, hogy én is, meg a biciklisek is kapnak egy-egy figyelmeztetést. Én a macisajt miatt, ők meg azért, mert járdán mentek biciklivel, mint a barmok. Ha majd nagyon kapálódznak a "sértettek", és nem fogadják el ezt, akkor megy csak tovább a buli.

És ha a történet így fog végződni, akkor aztán az én oldalamon úgy érzem, hogy örülök, hogy megúsztam minden bünti nélkül, aztán kalap. Viszont, ha a biciklisek szemszögéből nézzük, igazából ők mentek úgy, mint a barmok, és szerintem a felelősség főként őket terheli, nem engem. Mi történik velük? Kapnak egy figyelmeztetést, száguldozhatnak tovább, és még a biztosító ki is fizeti a kárukat. Azért ez a nem semmi. Ők a hibásak, megússzák, és még fizetnek is nekik.

Nincsenek megjegyzések: