2007. február 27., kedd

Igen, ma megtörtént. Elmentem, és megvettem, kilóra. Nem érdekelt mennyibe került, de tudtam, hogy meg akarom a hosszú munkával töltött hetek után magamat jutalmazni vmi igazival, valami olyannal, ami az ember életében csak ritkán adatik meg. Amikor tudod, hogy meg akarod kapni, és megfektetni még aznap este, de nem számít a pénz. Én is így mentem el, és a lehető legdrágábbat választottam. Már messziről láttam, hogy Ő kell nekem, tökéletesen fog simulni a testemhez. Volt benne anyag rendesen, és tudtam, hogy ezután az éjszakáim másként fognak telni. Igen, meg vettem az ágybetétek Rolls-Royce-t, 20 ropi volt, de hiába ez volt a legkeskenyebb méret, ez olyan jó vastag meg
széles a korábbihoz képest, hogy egyszerűen nincsenek szavak. Ő már a enyém. :D

Nincsenek megjegyzések: