2007. január 17., szerda

Ma este voltam Für Anikó koncerten...már másfél hete szinte folyton az albumát hallgatom, kívülről megy minden szám, mint észrevettem a koncerten. :) Szerencsére csak az első sorba kaptam jegyet, így testközelből láthattam mindent, meg kicsit szemezgethettem Schmidt Verával konci alatt :), aki énekelte egyik saját számát is és kedvet kaptam, hogy megismerjem az ő albumát is...

És Für Anikó nagyon jó fej, jól megdicsértem a koncert utáni dedikáláson, és beszélgettem vele egy kicsit. :)

A naplómban is az egyik első bejegyzés az Alattam fák szövege volt...annak idején nagyon megérintett ez a szám...ma is nagyon sokszor dúdolom magamban...mint ma este is a Madáchból eljövet...

Sokat adott nekem ez az ország sok minden köt ide, emiatt nehéz szívvel vándorlok a nagyvilágban..., pedig mennem kell, keresnem önmagam, a helyem, s nehéz lesz majd a napra kelni, ha valahol máshol találom meg és nem itt...

Nincsenek megjegyzések: