2006. december 9., szombat

Ma történt velem, hogy a volt fősulim környékén mászkálva betértem "A Gyertyás"-hoz. Sokszor láttam ezt a boltot, még suliba jöttem-mentem, de valahogy az évek alatt sohasem tértem be. Vagy nem kellett ajándékot nézni, vagy nem nyitási időben vetődtem arra. Most viszont sok időm lévén betértem, és egy kis csodát találtam odabent. Színpompás gyertyákat, az alakzatok garmadáját, egy elhivatott embert, aki gyertyákért él. Fehér Lajosnak hívják, és mellesleg a Syriusban és a Karthagoban dobolt. Aki teheti, térjen be a kicsiny boltba, mert szerintem egy gyöngyszem a hétköznapokban. :)

ps.: A Margit-híd felől a 17es villamosról kell leszállni a Nagyszombat utcánál és a Bécsi úton tovább menni jobboldalon 20-30 métert. El sem lehet téveszteni. :)

Nincsenek megjegyzések: